Friday, 29 June 2012

* Manisnya pertemuan, Pahitnya perpisahan *

Views




 iyakan semua ?
satu pertemuan itu cukup manis
tapi utk satu perpisahan ... 
seriously susah yg amat....

berliku jalan utk diharungi, 
beratnya dugaan ditempuhi...
tapi kami.. kne kuat ...
utk kami juga .. :)

mana ada dlm hubungan 
seorang sibuk mempertahankan...
seorang sibuk meruntuhkan....
itu benar2 merepek...

" Cinta yg Allah sygi nie mmg sgt kuat... 
nak tahu Allah s.w.t 
syg atau tidak hubungan tu, 
DIA akan datangkan macam2 masalah, 
dan kadang2 masalah tu sangat serius ...
DIA mahu tengok cara kita mengatasinya...
itu tanda DIA sayang...
kalau DIA tidak sayang hubungan nie, 
DIA tidak akan uji kita mcm ni sebab
DIA dah tahu cinta kita ini mmg tidak kuat.... " ~ Hamba Allah.

" Sesungguhnya ini ujian dari YANG MAHA ESA...
siapa kita untuk menolaknya... "   

! Teng Q for your reading !

0 Comment : Follower:

~ Jeritan Anda ~

~~ Lagu Untukmu ~~

20/10/1990 ~ Besday Gurls!


Make your own Countdown Clocks

25/12/1990 ~ Besday Boy!


Make your own Countdown Clocks

TQ atas lawatan anda di entry sayer!
HAK CIPTA TERPELIHARA OLEH : RIZMA