Sunday, 24 April 2011

~ 23/04/2008 - 23/04/2011 ~

Views
lalalala.....ce cite... ce cite... hehe...
berdasarkan fakta yg sy jumpai semalam adalah hari keramat bagi RIZMA (rizal & jaja) iaitu 23/04 dimana selama tempOh itu mereka telah mencurahkan kasih dan sayang sesama mereka selama 4 years tOgether drpd 23/04/2008 until 23/04/2011.
Dengan kasih sayang yg dicurahkan selama tempOh tersebut juga tlh didatangi dengan pelbagai dugaan n cabaran yg amat tinggi yg sedang ditempuhi dan tlh ditempuhi oleh kami selama kami menunggu tarikh keramat tersebut.
Bukan calang2 dugaan & cabaran yg tlh kami tempuhi dgn mudah. Ianya begitu penuh ranjau & duri, tapi kami tetap teguh dgn pendirian kami, dan kami dpt tempuhi dengan bahagianya apabila kami saling menpunyai kejujuran & kepercayaan terhadap pasangan kami. kami tempuhi hari2 dgn penuh kemanisan dan terselit juga dgn kepahitan dlm membuat keputusan bersama. This is nOt easy yeAh!! but sO sweet bila kami menyelesaikan mslh yg kami tempuhi yg penuh onak duri dan jalan berliku dan juga banyak adegan dan scene2 yg berlaku. cOntohnya, adengan menangis..hehe:) saya lah tue!! bergurau senda, si dia skew je sakat sy..nYampahhh!!!
Tapi dengan itu semua hingga ke tarikh kini, kami still lagi tOgether.hee... lpe kami nk perkenalkan diri... saya jaja... si dia rizal.. kami RIZMA...huhu..kami selalu gadO... nk baek cepat...kalau lah saya bersabar, maafkan saya akmarizal selama ini saya banyak menyakitkan ati awk dgn apa yg tlh sy buat. tapi sy buat semua itu sbb saya SAyang awk!! saya terlalu menyayangi awk & hubungan nie!! maafkan saya selama kita ingin mencapai tarikh ulangtahun kita, saya byk membuat onar..nOt curang k!!! saya byk mencabar kemarahan awk.. sy janji sy akan berubah dan saya akn cuba ye awk.... all 4 you...huhu...
I know bkn mudah kita nk capai ulangtahun kita. tapi saya akn do the best utk RIZMA>.... RRRIIIIIZZZMMMAAAA.... happy aniversary 4th RIZMA~~~
! Teng Q for your reading !

1 Comment : Follower:

jaja said...

hepy aniversary 4th RIZMA... may GOD bless Our relationship until da end!!

~ Jeritan Anda ~

~~ Lagu Untukmu ~~

20/10/1990 ~ Besday Gurls!


Make your own Countdown Clocks

25/12/1990 ~ Besday Boy!


Make your own Countdown Clocks

TQ atas lawatan anda di entry sayer!
HAK CIPTA TERPELIHARA OLEH : RIZMA